Salgsafdelingen vil elske dig

august 3, 2018 Stantonoffice 0 Comments

Mangler din virksomhed leads til salgsafdelingen? og kan du nikke genkendende til følelsen af, at man blot prøver at kontakte kunder på alle kanaler med samme budskab uden held? Det kan vi heldigvis hjælpe dig med. For at skaffe de mest værdifulde leads til din salgsafdeling er det vigtigt at arbejde intelligent med leadgenerering, da det på denne måde er langt større chance for, at netop dine kampagner bliver en succes. I øvrigt bliver det også sjovere at arbejde i salgsafdelingen, da de får leads med værdi at følge op på.

Hvad kan i hjælpe med?

Leadgenerering bliver langt mere effektiv, når du differentierer dine tilbud og kommunikation til den enkelte kunde. Det kræver dog oftest et grundigt forarbejde, men det er netop det, som vi kan hjælpe dig med. Vi kan hjælpe din virksomhed med at identificere dine kunder for derved at kortlægge de forskellige målgrupper og forstå potentialet af hver målgruppe. Dette gælder både i forhold til dine allerede eksisterende kunder, men også i forhold til helt nye kunder. Ud fra dette får du altså hjælp til at forstå din målgruppe ved hjælp af smarte analyser, vi hjælper dig med at optimere din leadgenerering, således du i lynets hast får mulighed for at skaffe nye kunder. Vi hjælper dig også med at bruge de rette kanaler, således du får skabt en hurtigere dialog med potentielle kunder. Vi tilbyder tre forskellige løsninger, henholdsvis intelligente kunde- og markedsanalyser, online leadgenerering og permission marketing samt løsning, hvor vi hjælper dig med at finde kunder i udlandet. Du kan læse mere om de forskellige løsninger her.

Gode råd

Hvad kan jeg og min virksomhed selv gøre på længere sigt? hvad er det vi præcis skal være opmærksom på, når vi skal i kontakt med nye og potentielle kunder? Disse spørgsmål er mange virksomheder i vildrede med. Vores råd til din virksomhed er, at i skal bruge viden om kunderne i jeres kommunikation. Ved at i kender kundernes behov og adfærd kan i nemlig skabe målrettede tilbud. I kan ligeledes differentiere og personliggøre kommunikationen og bruge de kommunikationskanaler, som dine kunder vil reagere på. Vi vil også råde jer til at arbejde med jeres budskaber og følge op på, hvordan kunderne reagerer på dem, så i hele tiden forholder jer til kunderne.

 

 

Previous Post

Next Post